Gaye Su Akyol

Müziği de adı gibi akıcı. Sanki böyle ilk dinlediğiniz de sıkılacakmışsınız gibi yada kendimizi buna şartlıyoruz. Alışılmışın dışında bir deneyim sunuyor. Ve işte tamda bu sebeptendir başarıya ulaşması çünkü sadece müzik dinlememizi sağlamıyor deneyim sunuyor.

Söz ve beste tezatlığı “ya o uzaya gidilecek” derken rakı tokuşturabiliriz mesela oysa ki biz hep “ah bu şarkıların gözü kör olsun” dedik.

Tanışmam “Develerle Yaşıyorum” albüm çıkışı ile ortalama eş zamanlı, evvelinden tanıyan sevenler var. Onlardan biri olsaydım mesela öyle herkes bilmesin diyebileceğim popülaritesinden korkacağım bir sanatçı, sanki o coolluğunu kaybedecek ben ise entelektüel tavrımı kaybedecek gibi hissederim. Bir de popüler olduktan sonra yorum yapanlar yok mu onlar da ayrı sinir bozar hadsiz gelirler bana, haddimi aşmadan favorimi paylaşıyorum.

Bir de dipnot Karaköy Külah’ta oldukça sık sahne almaktadır.

4 Aralık’ta babylon’da BantMag partisinde Babazula, Norrda ve Dandadan ile birlikte sahne alacak 😉

Bir Cevap Yazın

