House M.D

Gregory House…. Ah House… Dr.-House-Character.jpg

İzlediğim en iyi hastane dizisi, ıımm … sanırım tek hastane dizi. Çok boş vaktiniz var, evden dışarı çıkmak istemeyecek kadar ya parasız yada depresyon da mısınız? O zaman bu dizi tamda size göre. Öncelikle, yukarı da saydığım sebeplerden ötürü izleyecekseniz eğer bu diziyi, House karakterinin üzerinizde ki etkisine bayılacaksınız.

House, dahi bir doktor. Kimselerin çözemediği hastalıklara teşhis koyuyor, herkeslerin ölür dediği hastaları iyileştiriyor. Bunları yaparken kendinin fazlası ile farkında ve yüksek özgüveni sayesinde, ukala tavırları ile herkesi kendinden nefret ettirmiş bir doktor.

Şimdi, neden House u izlemek size iyi gelecek söyleyeyim. Çünkü, bu bilgisayarın başında oturmuş onu izliyorsan muhtemelen dışarıda bir şeyler eksiktir. Egon da bazı kırılmalar da olmuştur. Sözüm meclisten dışarı tabi saydığım sebepten izleyecek olanlara lafım. House içinizde ki o ukala kısmınızı tatmin edecek. Önüne gelen herkesi aşağalacak, Ast üst ilişkilerini tınlamayacak ve en önemlisi hayat kurtaracak yani aynı zamanda başka hayatlara faydalı bir biçimde dokunacak. Hadi bakalım hangimizin içinde ki bir parça değil bu karakter. Yan karakterlerden de bahsedeyim biraz House a göre harika kıçı olan bir hastane müdürü var ki House ile başa çıkabilen bir tek o. Sebebini izlediğiniz de anlarsınız. Bir de asistanları var, hmmm.. onların üzerine çok bir şey yazamadım şimdi bi düşündüm çıkmadı. Burdan da şunu çıkarabiliriz. House tek başına dev kadro olmuş her bölüm gözümün önünde ama sanki hepsinde Sadece House var. AA çok pardon House’un en yakın arkadaşı Onkolog Wilson’ı nasıl unuturum.

İkisinin dostluğu, harika karakter dengelemesi oluşturmuş. Düzenli, kibar, saygılı ve sakin wilson ile House’un dostluğu.

house_md_by_donvito62-d2fd0vzHouse bir kaza geçirmiş ve bacağında sakatlık var, bu sebep ile fazla ağrısı olduğunu düşünüyor ve ağrı kesici bağımlısı. Bu bilgiyi verdim çünkü yazacağım diğer dizilere hazırlık yapıyorum. Bu bağımlılıktan bahsedeceğim tekrar 😉

Kesinlikle tavsiye ediyorum. O kadar dizi izledim biri bana hangi diziyi izleyeyim diye sorsa hala ilk House gelir aklıma. (Karakterle, izlediğim dönem boyunca aşk yaşadım belki ondan da olabilir, bilemiyorum.)

Bir Cevap Yazın

