Cem Adrian Dinlemek.

2008 gibi başlayıp, güzel ergenlik aşklarıma eşlik etmesinden hoşlandığım, 2011 yılının kasım / aralık ayı gibi dinlemeyi bıraktığım adam; Cem Adrian.

cem-adrian-resimleri142-1435609404

2016 9 Kasım’da canım iş arkadaşımın ısrarlarına dayanamayıp, özellikle dinlemekten kaçındığım Cem Adrian’ı dinlemeye gittim. Tüm gece boyunca 5 senedir bu güzel sesli adamı neden dinlemediğimi anladım. Nasıl da kaçmışım kendimden. Cem, nasıl da benmiş. Nasıl da içimdekileri bağırarak, içimden çıkaramadıklarımı içime içime sokarak, nasıl da güzel söylüyormuş. Bunu yapabilen bir çok insan var biliyorum. Ama bu farklı, bu adam farklı bana kalırsa şarkılarını bize söylemiyor, beğenilme kaygısı veya arzusu yok, fazlasıyla yalın ve bu sebeple fazlasıyla içime işliyor.

Ben Seni Çok Sevdim demenin zor olduğu zamanlar da Cem bunu muazzam bir şekilde söylerken, dinlemekten kaçmak çokta insani bir şey olsa gerek.

Ve artık  Bana Ne Yaptın demenin en güzel hali.

Bir Cevap Yazın

